Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparativní analýza českého a norského vzdělávacího systému: analýza vybraných aktuálních problémů
Šejnohová, Kristýna ; Burešová, Karolína (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Komparativní analýza českého a norského vzdělávacího systému je zaměřena na srovnání témat vzdělávání budoucích učitelů a inkluzivního vzdělávání mezi oběma zeměmi. Cílem práce je komparace vybraných pedagogických témat na základě studia a analýzy dokumentů (kurikulárních, odborných a legislativních) České republiky a Norského království s poukázáním na jejich spojitosti a rozdíly. Těžiště práce spočívá v synchronním srovnání dat a v navrhování řešení pro pedagogickou praxi. Komparace vybraných pedagogických problémů je doplněna o kapitoly, které stručně představují demografické, historické, ekonomické aj. údaje o daných zemích, včetně stručného přehledu vzdělávacích systémů. Výsledky práce mohou sloužit jako základ pro další zkoumání vybraných témat, případně mohou být inspirací pro praxi. Klíčová slova: vzdělávací systém České republiky, vzdělávací systém Norského království, vzdělávání budoucích učitelů, inkluzivní vzdělávání, vzdělávací politika

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.